قبل ازهراقدامی ابتدا نسخه ای دیتابیس خود بکاب تهیه کنیدتادرصورت بروز مشکل ازطریق فایل بکاب موجود سیستم را به جای اول برگردانید واطلاعات موجوددرسیستم شمااربین نرود

بهترین روش آپدیت ازطریق نسخه پچ میباشد که نسخه مورد نیاز پچ را اجرا می‌کنید. نسخه‌ای که مجموعه پچ برای آن طراحی شده است، با عدد اول و کوچکتر در نام فایل دانلود فایل فشرده مشخص شده است.
دانلود فایل


اگراپدیت به روش پچ انجام نشودباید کل سیستم نسخه جدیدرا دانلود وازابتدا نصب به نسهخ جدید کنید

۱. فایل‌های مجموعه پچ را از حالت فشرده خارج کنید

۱. برای پچ‌هایی که به‌روزرسانی‌هایی برای دایرکتوری "admin" دارند: اگر دایرکتوری "admin" خود را تغییر نام داده‌اید، مطمئن شوید که دایرکتوری /whmcs/admin را نیز تغییر نام داده‌اید تا با آن مطابقت داشته باشد.

۲. فایل‌ها را از دایرکتوری /whmcs/ به دایرکتوری ریشه نصب WHMCS خود آپلود کنید.

۳. برای فعال کردن افزایش شماره نسخه و تکمیل فرآیند، به قسمت مدیریت نصب WHMCS خود مراجعه کنید.

هیچ فرآیند نصب یا ارتقاء لازم نیست.

[ تأیید ارتقاء موفقیت‌آمیز ]



برای تأیید اعمال موفقیت‌آمیز ارتقاء، به قسمت مدیریت WHMCS خود وارد شوید و بررسی کنید که شماره نسخه نمایش داده شده، چه در صفحه اصلی مدیریت (در نوار کناری همه قالب‌های پیش‌فرض) و چه در راهنما > بررسی به‌روزرسانی‌ها، همان نسخه‌ای باشد که سعی در اعمال آن داشته‌اید.

اگر افزایش نیافته است، یک یا چند فایل با موفقیت آپلود نشده‌اند. باید مجوزهای فایل را دوباره بررسی کنید و مراحل را از ابتدا دوباره انجام دهید.

[ برای تعمیرات غیرفعال است ]


اگر پس از آپلود فایل‌ها از یک مجموعه وصله، پیام هشدار "برای تعمیرات غیرفعال است" یا "ارتقا در حال انجام است..." را مشاهده کردید، این نشان می‌دهد که فایل‌های مجموعه وصله‌ای که سعی در اعمال آنها داشته‌اید، با نسخه WHMCS که قبلاً اجرا می‌کردید سازگار نیستند.

برای تکمیل ارتقا، باید آخرین نسخه کامل را دانلود کرده و با استفاده از فرآیند کامل ارتقا، که در آدرس https://docs.whmcs.com/Updating قابل دسترسی است، ارتقا دهید.



برای کمک و اطلاعات بیشتر در مورد ارتقا، لطفاً از سایت اصلی در آدرس https://docs.whmcs.com/Updating دیدن کنید.