گفتگوی آنلاین با مشتریان

با گفتینو خیلی ساده با مشتریان خود مستقیم صحبت کنید و از این ابزار پشتیبانی کارآمد ، برای توسعه کسب و کارتان استفاده کنید!







ابزارک گفتگو

brush
ابزارک سفارشی

ابزارک را از نظر گرافیک ظاهری و عملکرد ، متناسب با سایت خودتان شخصی سازی کنید.


library_books
سریع و کم حجم

ابزارک گفتینو برای اجرای سریعتر ، تا حدامکان کم حجم و سبک طراحی شده و سرعت نمایش صفحات سایت شما را کند نمی کند.






سامانه پشتیبانی

speaker_notes
پاسخ های آماده

برای سهولت در پاسخگویی به سوالات متداول کاربران ، با پاسخ های از قبل تعریف شده جواب دهید.


account_circle
اطلاعات بازدیدکنندگان

هر آنچه از کاربران نیاز دارید در دسترس شماست : مشخصات سیستم کاربر ، صفحات بازدید شده ، آخرین فعالیت ها و درج توضیحات جانبی



contacts
افراد آنلاین

نمایش لحظه ای از لیست کاربران آنلاین سایت شما و رفتار آنها ، به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند.


import_export
تبادل فایل

در گفتگوها می توانید تصویر ، صوت و هر فایل دیگری ارسال و دریافت کنید.



create
ویرایش پیام

اشتباه نوشتاری در گفتگو طبیعی است ، به راحتی پیام خود را پس از ارسال ، ویرایش کنید.


not_interested
مسدودسازی کاربر

نگران مزاحمت کاربران در سایتتان نباشید، گفتینو آنها را مسدود خواهد کرد.



chat_bubble_outline
صفحه اختصاصی گفتگو

بدون داشتن سایت یا وبلاگ و بدون نیاز به نصب گفتینو ، لینک صفحه گفتگوی خود را به کاربران بدهید و آنلاین با آنها مکالمه کنید.


toc
فرم سفارشی

فرم های سفارشی بسازید تا در صورت آفلاین بودن ، کاربر درخواست خود را برایتان ارسال کند.



open_in_browser
دریافت اطلاعات کاربر

قبل از شروع گفتگو ، مشخصات کاربر را بگیرید تا هوشمندانه تر پاسخگو باشید.


phone_android
اپلیکیشن گفتینو

سریع و آسان در گوشی یا تبلت خود ، با نسخه اندروید گفتینو پشتیبانی کنید.



search
جستجو در گفتگوها و کاربران

برای یافتن یک مکالمه و یا بازدیدکننده ای خاص ، با اعمال فیلتر های مورد نظر ، به سرعت آن را پیدا کنید.


code
ارتباط با API

مستندات گفتینو ، امکان ویرایش ابزارک و تبادل داده کاربران بین گفتینو و سایت شما ، برای هماهنگی بیشتر با مخاطبانتان را فراهم کرده است.



timer
تاخیر در پاسخگویی

در صورت تاخیر در ارسال جواب به کاربران ، فرم/پیام اتوماتیک ارسال کرده و نگذارید فرصت تبدیل آنها به مشتری وفادار از دست برود.


extension
افزونه گفتینو

برای سیستم های مدیریت محتوای وردپرس ، جوملا ، whmcs و پرستاشاپ ، به سادگی ماژول و افزونه گفتینو را نصب و استفاده کنید.



mail_outline
ارسال پاسخ به ایمیل کاربر آفلاین

اگر زمانی که به کاربر پاسخ می دهید آنلاین نباشد ، پیام شما برای او ایمیل خواهد شد.


access_time
تنظیم ساعت کاری

سامانه شما در زمان های مشخص شده طی روزهای هفته ، آنلاین و در ساعات غیر کاری ، وضعیت آفلاین خواهد شد.






کار تیمی

supervisor_account
اپراتورها

با تعریف همکار به عنوان اپراتور در سامانه خود ، یک تیم پشتیبان و هماهنگ برای پاسخگویی بدون وقفه به کاربران داشته باشید.


assignment_ind
فعالیت اپراتور

حضور اپراتورها در گفتگوها را بصورت لحظه ای مشاهده و عملکرد آنها را رصد کنید.



visibility_off
تغییر وضعیت اپراتور

اگر بین گفتگوها به کمی استراحت نیاز دارید ، وضعیت خود را آفلاین کنید.


swap_calls
گفتگوی داخلی

اپراتورها این امکان را دارند که در محیط سامانه با هم گفتگو کنند.



repeat
انتقال گفتگو بین اپراتورها

اگر جواب سوال کاربر را نمی دانید ، گفتگو را به اپراتورهای دیگر ارجاع دهید تا بهترین پاسخگویی را داشته باشید.






گزارشات کاربردی

timeline
آمار مکالمات روزانه

بررسی گزارش گفتگوی روزانه به برنامه ریزی شما در توسعه کسب و کار کمک می کند.


person_pin
عملکرد اپراتورها

به آمار مکالمات هر اپراتور سامانه خود ، برای بهبود کیفیت پاسخگویی نیاز خواهید داشت.


archive
فایل خروجی از داده ها

از کل آرشیو گفتگو ها ، اطلاعات کامل کاربران و یا در جستجو ها ، فایل خروجی دریافت کنید.






جذب کاربر

playlist_add_check
پیام های خودکار

بازدیدکنندگان را بر اساس فعالیتشان درگیر کنید. با ارسال پیام های خودکار ، حساس به زمان و صفحات روی سایتتان ، صحبت با کاربر را شروع کنید.


rate_review
شما شروع کنید

هر زمان که افراد سردرگم روی سایت دیدید ، به جای آغاز گفتگو از سمت کاربر ، شما سر صحبت را باز کنید.



markunread_mailbox
پیام گروهی

کاربران خاص را دسته بندی و برایشان پیام گروهی ارسال و آنها را از برنامه های جدید خود مطلع کنید.


transfer_within_a_station
پایگاه داده ی کاربران

مشخصات و رفتار کاربران سایت شما ، حتی بازدیدکنندگان بدون مکالمه ، به راحتی در دسترس و قابل جستجو و دسته بندی است.



center_focus_strong
هدف‌ گیری مخاطب

هنگام مکالمه با کاربران ، می توانید آنها را با درج اطلاعات اضافی ، شاخص تر کنید و برای جذب آنها در آینده اقدام کنید.