09-19-2025, 06:18 PM
بادرودمجدددربخش پرسش وپاسخ وانجمن بازریابی چندنفرازشماکاربران محترم درارتباط تجربه همکاری باریفلنسریهای ایرانی موجوددرفضای مجازی ایران درخواست اشتراک گذاری کاربرانی که چنین همکاری داشتندنموده بودیدولی باعدم پاسخی مشخص روبرو شده لذا بنده برای پاسخ دادن به پرسش شما واشتراک گذاری تجربه به یک درخواست پیش پاافتاده متوسل شدم که انجام چنین درخواستی چه خودم وچه کاربران این انجمن دریک چشم بهم زدنی برایم به انجام میرساندن به همین منظور به ریفلنسری کارلنسرکه درابتدایی لیست پست رضاقرارداشت خودمو جونگ کردم وپس ازعضویت درخواست نصب سی پنل روی سرور ابری ایران را ثبت کردم پس ازچندساعت 2ریفلنسر باسابقه دراین مجموعه درخواست بنده را پذیرفتن من با اولی ارتباط گرفتم و
انجام کارم را به وی واگذار نمودم اولین و اصلیترین سوالم این بود کدام یک از سیستمهای عامل سرور ابری را شما برای نصب سی پنل مناسب میدانید که من بر اساس گفته شما سرور سیستم عامل انتخاب شده شما را خریداری کنم ؟ پس از ساعتها هیچ پاسخی در این رابطه به من از طرف رفرنلسر داده نشد و چون تجربه این کار را خودم داشتم و سرور دیگری در حال فعالیت هست با سیستم عامل اووبنتو هست باوجود عدم دریافت پاسخ ازطرف ریفلنسر مربوطه خودم به دیتا سنتر مراجعه کردم و سرور مورد نظرم را با سیستم عامل اووبنتو سفارش دادم که بلافاصله دیتا سنتر در پنل کاربری سرورم راتحویل من داد من هم اطلاعات مورد نیاز در رابطه با نصب سرور را در قسمت میز کار مربوط به ریفلنسر ثبت وارسال نمودم
سپس مبلغی که برای انجام این کار را در کارلنسر پیشنهادکرده بودم را با کارت بانکی پرداخت کردم ومنتظر شدم پس از گذشت ساعتی ریفلنسر سوال کرد چه توزیعی میخواهید که من پاسخ دادم اووبنتو چون سرور قبلی ما اووبنتو بود مشخصات سروری که در حال فعالیت است را برای وی ارسال کردم بازبا گذشت مدت زمانی فاصله پاسخ داد که میشود اطلاعات فروشنده سرور را به من بدهید که من تقاضا کنم سیستم عامل را تغییر دهد در صورتی که دیتا سنتر برای این کارتغییر مبلغ ۲۰ هزار تومان هزینه دریافت میکرد و همچنین سیستم عاملی که او میخواست را در لیست سیستم عاملهای دیتاسنتر وجود نداشت که به او این موضوع را گفتم وحتی اسکرین شات ویدیویی از داخل دیتا سنتر خود و لیست سیستم عاملها تهیه و برای اودر میز کار ارسال کردم که ببیندانهااین سیستم عامل ندارد ولی باز با عدم پاسخگویی سریع اومواجه شدم و در مورد اینکه من همین سوال رادر قبل از خریدسرور از شما کردم چه سیستم عامل بخرم وشما پاسخ ندادی ندادی وی این گونه ادعا نمود که برق رفته بود و من سوال شما نمیتوانستم مشاهده کنم و سوال دیگری نمودم که چرا بین و پاسخ زمانی زیادی طول میکشد آیا کار دیگری مشغول هستید که باز با عدم پاسخ سریع وی مواجه شدم در حالی که ساعت حدود ۱۴ من کارم را به او ارجاع داده واو شروع کرده بود و هم اکنون ساعت 20شب بود هنوز کارم انجام نشده بود به همین دلیل به میز داوری کارلنسر مراجعه ودرخواست کردم لطفا ریفلنسرمرا تغییر دهیدبه علت عدم پاسخگویی سریع ریفلنسر و عدم توان وی برای چنین کاری
که چند دقیقه بعدپیامی برایم ارسال شد و متوجه شدم فقط مشکل ثبت شده مرا به ریفلنسر مربوطه ارجاع داده و رفلنسر هم ناراحت از اینکه به داوری گزارش داده بودم قول داد کار بنده را انجام میدهد حتی با همین مدیریت سیستم عامل اوبنتو گفتم مانعی ندارد انجام بده و چون آخر وقت بود و دفتر کارم تعطیل میشد تعطیل کردم نیمه شب در منزل به پنل خود مراجعه کردم که ببینم کارم انجام شده که مواجهه به سوالی از وی شدم ومرابهت زده کرد وی سوال کرده بود آیا پسورد سرور را شما تغییر دادید؟ وخودنیز پاسخ داده بود بله مهندس شماپسورد سرور تغییر داده اید د یعنی خود سوال کرده بود و خود هم جواب داده بود من هم به وی پاسخ دادم عزیزم بنده پسورد تغییر ندادم تغییر دادن پسورد در حالی که شما حال کار روی پروژه من هستین چه لزومی دارد؟ و مجدد پسورد را کپی پیست کرده و برای اینکه مجدد سوالاتی این چنین نکند من یک اسکرین شات کامل از مشخصات سرور از جمله آی پی نام کاربری وپسورد و غیره را تصویربرداری و برای او درمیزکارارسال کردم تا فردا ساعت14یعنی24ساعت بعد که مراجعه کردم و شگفت زده شدم از من میخواهد از دیتا سنترم سوال کنم که آیا این سرور کنونی خارجی یاداخلی هست؟که سوال بسیار اشتباهی است چون هر وب مستر تازه کاری با دیدن آی پی سرور و یا هویز آی پی میتواند بفهمد که سرور برای داخل است یا خارج همچنین بنده از دیتاسنتر این سرور را تهیه کردم افرانت که فروشنده هاستینگ نیست یا خود دیتا سنتر است دیتا سنتر ایرانی سرور ایرانی ارائه میکند نه سرور خارجی بسیار از این سوال برآشفتم و به او هشدار دادم شمایک بار سیستم عامل را یک بار تغییر پسورد را بهانه ....حالا سرور رابهانه میکنی وخودش هم درپاسخ سوال خود پاسخ داده فکر کنم سرور ایرانی است چون نرمافزارها به مشکل میخورد... در حالی که سی پنل در حال فعالیت برای ما 1سال گذشته توسط برادر من طی دو ساعت با سیستم عامل اوبنتو و همین سرور ابری داخل ایران نصب وکانفینگ شد و توابع آن فعال گردید و بعد از دو ساعت تحویل من شد در حالی که سفارش من طی 24گذشت زمان هنوز نصب اش به پایان نرسیده بود به پشتیبانی کارلنسر هم پیغام دادم که چرا درمیز داوری مشکل بنده را حل نکرد و رفلنسر فعلی توانایی انجام کار را ندارد و هنوز هیچ پاسخی از پشتیبانی کارلنسر دریافت نکردم تا اینجا این تجربه را با شما به اشتراک گذاشتم ببینیم نتیجه مکاتبات و پشتیبانی میز داوری کارلنسر چگونه این مشکل را مدیریت میکند؟ و آیا سرانجام کار به درستی انجام و تحویل میگردد؟یاخیر؟ در پست بعدی ادامه تجربه خود را با شما به اشتراک میگذارم