سرویس گیت وی تجارت الكترونیك شركت پست جمهوری اسلامی ایران




در راستاي يکپارچه سازي و متمرکز سازي مديريت سرويس خريد و فروش اينترنتي شرکت پست و باهدف تامين نيازهاي نرم افزاري مربوط به کنترل عمليات حمل و نقل سرويس خريد و فروش اينترنتي، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با همکاری بخش خصوصی، اقدام به تهیه و راه اندازی نرم افزار مدیریت الکترونیک حمل کالا(گیت وی) نمود.
سرویس گیت وی تجارت الکترونیک شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اهداف وچشم انداز
در راستاي يکپارچه سازي و متمرکز سازي مديريت سرويس خريد و فروش اينترنتي شرکت پست و باهدف تامين نيازهاي نرم افزاري مربوط به کنترل عمليات حمل و نقل سرويس خريد و فروش اينترنتي، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با همکاری بخش خصوصی، اقدام به تهیه و راه اندازی نرم افزار مدیریت الکترونیک حمل کالا(گیت وی) نمود.
سامانه گیت وی در نهم بهمن ماه سال 91، به صورت عملیاتی فعالیت خود را آغاز نمود. اين سامانه امکان ثبت اطلاعات مربوط به کليه مراحل فرآيندهاي عملياتي و اجرائي ارائه سرويس و انجام محاسبات مالي مربوط به مرسولات را دارا مي باشد و با راه اندازي آن در طول یکسال گذشته بیش از 4.125.000 مرسوله خريد و فروش اينترنتي به ارزش تقریبی 1.515.602.0000.000 از طریق شرکت های طرف قرارداد در این سامانه ثبت گردیده است. در حال حاضر 5648 فروشگاه ارائه دهنده کالا/ خدمات اینترنتی، در قالب 31 شرکت خصوصی، با اتصال به این سامانه، به ارائه سرویس به مشتریان خود می¬پردازند. اهم ویژگیهای سامانه گیت وی عبارتند از:
• فراهم نمودن امکان مديريت وضعيت حمل كالا در سرويس خريد و فروش اينترنتي
• امكان عرضه خدمات پستي به صورت منصفانه به کليه بازارهاي طرف قرارداد شرکت پست
• اطلاع سريع بدنه اجرايي شركت پست از سفارشات ارسال شده
• امکان ثبت سرنوشت مرسوله در کليه مراحل از قبول تا تسويه حساب مالي
• محاسبه اتوماتيک ميزان بدهکاري و بستانکاري شرکت پست و شرکتهاي طرف قرارداد
• فراهم نمودن امکان مديريت متمرکز وضعيت مالي سرويس
• نظارت بر عملکرد واحدهاي پستي خريد و فروش اينترنتي در سراسر کشور

[فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ]

[فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ]

[فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ]

[فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ]