[فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ]


[فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ]

همونطور که اطلاع دارید در 14 بهمن ماه 1397 ترمینال های شبکه پرداخت پی بسته شد و تلاش ها و رایزنی ها ادامه داشت تا نهایتا مشکل برطرف شد و در اون زمان تصمیم گرفتیم به صورت موقت و بعد از رفع مشکل ارائه خدمات عمومی پرداخت رو متوقف کنیم و فقط سرویس های شرکتی و سازمانی مون رو فعال نگهداریم.
نهایتا امروز و با شرایط جدید شبکه پرداخت پی در دسترس عموم قرار گرفت.
تغییراتی جدید شامل موارد زیر میشه :


  • بعضی از سرویس ها مانند فرم پرداخت و صفحه پرداخت شخصی فعلا قابل استفاده نیست و بزودی با شرایط و ظاهر جدید در دسترس قرار میگیره
  • درصد کارمزد تغییری نداشته ولی سقف کارمزد از 4 هزار تومان به 6 هزار تومان تغییر پیدا کرده و این تغییر برای همه کاربران غیر از کاربران VIP ( سازمانی ) اعمال شده.
  • روال دریافت درگاه و احراز هویت با سخت گیری بیشتری انجام میشه و حتما نیاز به کدپستی محل سکونت وجود داره که میتونید از سایت پست یا [فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ] کدپستی محل سکونت تون رو دریافت کنید. فقط کدپستی که از سایت پست داده میشه مورد تاییده
  • تجاری کردن حساب فقط با ارائه تصویر با کیفیتی از کارت ملی امکان پذیره
  • از این به بعد درگاه ها همه اختصاصی هستن و چیزی بنام درگاه عادی نداریم. یعنی لوگو و نام کسب و کار شما روی صفحه پرداخت نمایش داده میشه
  • تمامی درگاه های پرداخت قبلی غیرفعال شده و میبایست مجدد درخواست درگاه تون رو ثبت و از API Key جدید استفاده کنید
  • اگر درگاه فعالی به مدت 30 روز تراکنش نداشته باشه، به صورت اتوماتیک غیرفعال میشه
  • در انتخاب طرح و سایز لوگویی که ارسال میکنید دقت کنید چون لوگوی نامتعارف باعث میشه درخواست تون تایید نشه
  • به ازای هر درخواست درگاه میتونید لوگو انتخاب کنید و اگر لوگویی انتخاب نشه درگاه پرداخت بدون نمایش لوگوقابل استفاده هست و بعدا میشه لوگوتون رو اضافه کنید
  • تعداد درخواست تسویه حساب در روز باز شده و به صورت نامحدود میتونید تسویه حساب ثبت کنید
  • در هر روز میتونید موجودی روز قبل تون رو برداشت کنید که در داشبورد پنل کاربری تون مبلغی که میتونید برداشت کنید نشون داده میشه
  • اگر حساب تون حساب بانک سامان باشه بعد از تایید تسویه حساب ثبت شده شما ، بصورت آنی پول به حساب بانکی تون واریز میشه ولی اگر حساب بانکی تون بانک سامان نباشه تسویه حساب تون به صورت پایا و ساتنا انجام میشه که انتقال پول به حساب بانکی شما به عهده شاپرک هستش و اینکه چه وقتی به حساب تون واریز کنه در کنترل ما نیست.
  • نسخه های آپدیت شده ای از پلاگین ها روی وب سایت قرار داده شده
  • بزودی شکل پنل کاربری تون آپدیت میشه و امیدواریم ظاهر جدید رو دوست داشته باشید.

در نهایت بابت اینکه با باز و بسته شدن ترمینال های شبکه پرداخت پی به کسب و کارتون آسیب وارد شد عذرخواهی میکنیم. اطمینان دارم که متوجه هستید که اگر این موارد تحت کنترل ما بود اجازه نمیدادیم یک ثانیه داون تایم داشته باشیم و از این قبیل مسائل به وجود بیاد.
قوی ترو با خدمات بهتر با شما هستیم.




[فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ] درباره نویسنده: [فقط كاربران عضو شده قادر به مشاهده لينك ها ميباشند. ]