همونطور که اطلاع دارید در 14 بهمن ماه 1397 ترمینال های شبکه پرداخت پی بسته شد و تلاش ها و رایزنی ها ادامه داشت تا نهایتا مشکل برطرف شد و در اون زمان تصمیم گرفتیم به صورت موقت و بعد از رفع مشکل ارائه خدمات عمومی پرداخت رو متوقف کنیم و فقط سرویس های شرکتی و سازمانی مون رو فعال نگهداریم.
نهایتا امروز و با شرایط جدید شبکه پرداخت پی در دسترس عموم قرار گرفت.
تغییراتی جدید شامل موارد زیر میشه :


  • بعضی از سرویس ها مانند فرم پرداخت و صفحه پرداخت شخصی فعلا قابل استفاده نیست و بزودی با شرایط و ظاهر جدید در دسترس قرار میگیره
  • درصد کارمزد تغییری نداشته ولی سقف کارمزد از 4 هزار تومان به 6 هزار تومان تغییر پیدا کرده و این تغییر برای همه کاربران غیر از کاربران VIP ( سازمانی ) اعمال شده.
  • روال دریافت درگاه و احراز هویت با سخت گیری بیشتری انجام میشه و حتما نیاز به کدپستی محل سکونت وجود داره که میتونید از سایت پست یا کلیک بر روی این لینک کدپستی محل سکونت تون رو دریافت کنید. فقط کدپستی که از سایت پست داده میشه مورد تاییده
  • تجاری کردن حساب فقط با ارائه تصویر با کیفیتی از کارت ملی امکان پذیره
  • از این به بعد درگاه ها همه اختصاصی هستن و چیزی بنام درگاه عادی نداریم. یعنی لوگو و نام کسب و کار شما روی صفحه پرداخت نمایش داده میشه
  • تمامی درگاه های پرداخت قبلی غیرفعال شده و میبایست مجدد درخواست درگاه تون رو ثبت و از API Key جدید استفاده کنید
  • اگر درگاه فعالی به مدت 30 روز تراکنش نداشته باشه، به صورت اتوماتیک غیرفعال میشه
  • در انتخاب طرح و سایز لوگویی که ارسال میکنید دقت کنید چون لوگوی نامتعارف باعث میشه درخواست تون تایید نشه
  • به ازای هر درخواست درگاه میتونید لوگو انتخاب کنید و اگر لوگویی انتخاب نشه درگاه پرداخت بدون نمایش لوگوقابل استفاده هست و بعدا میشه لوگوتون رو اضافه کنید
  • تعداد درخواست تسویه حساب در روز باز شده و به صورت نامحدود میتونید تسویه حساب ثبت کنید
  • در هر روز میتونید موجودی روز قبل تون رو برداشت کنید که در داشبورد پنل کاربری تون مبلغی که میتونید برداشت کنید نشون داده میشه
  • اگر حساب تون حساب بانک سامان باشه بعد از تایید تسویه حساب ثبت شده شما ، بصورت آنی پول به حساب بانکی تون واریز میشه ولی اگر حساب بانکی تون بانک سامان نباشه تسویه حساب تون به صورت پایا و ساتنا انجام میشه که انتقال پول به حساب بانکی شما به عهده شاپرک هستش و اینکه چه وقتی به حساب تون واریز کنه در کنترل ما نیست.
  • نسخه های آپدیت شده ای از پلاگین ها روی وب سایت قرار داده شده
  • بزودی شکل پنل کاربری تون آپدیت میشه و امیدواریم ظاهر جدید رو دوست داشته باشید.

در نهایت بابت اینکه با باز و بسته شدن ترمینال های شبکه پرداخت پی به کسب و کارتون آسیب وارد شد عذرخواهی میکنیم. اطمینان دارم که متوجه هستید که اگر این موارد تحت کنترل ما بود اجازه نمیدادیم یک ثانیه داون تایم داشته باشیم و از این قبیل مسائل به وجود بیاد.
قوی ترو با خدمات بهتر با شما هستیم.




درباره نویسنده: سجاد چاری پور